lørdag 8. januar 2011

Nye og gamle nyttårsforsetter

Et svært forsinket godt nytt år!

Det nye året er godt i gang med å bli akkurat som det gamle. Det passer bra, etter som jeg ikke har andre forsetter enn å gjøre som før. Lenge før. Og før det igjen. Jeg skal blogge like trutt som jeg gjorde i oktober i fjor. Jeg skal spise like sundt som høsten 2009. Styre pengene mine like bra som i 1987. Drikke like lite alkohol som på søttitallet. (På hverdager i hvertfall. I helgene tror jeg at jeg satser på ca 1997-nivå.) Jeg skal pleie vennene mine like godt som i 1992 og være vel så veltrent som i -96. Like moteriktig som i 2004 og like selvsikker som i 2002. Smøre leggene med dyre fuktighetskremer like ofte som våren 2001 og stimulere mitt intellekt like mye som i 1990. Være kreativ som i nittifire, mager som i totusen. En like god mor som i fjor og like flittig som året før. Og akkurat som i hele perioden 1985 til 2010 skal jeg gi fullstendig blaffen i alle forsetter om å gjenta gamle suksesser.

Men aller mest skal jeg bruke det nye året på å nyte at jeg er så gammel at jeg allerede har gjort det meste som er verdt å ha nyttårsforsetter om å gjøre. På ett eller annet tidspunkt.

5 kommentarer:

  1. Et godt nytt år til deg og! Godt du har nyttårsforsettene klare!

    SvarSlett
  2. He he! Fin oppsummering :)
    Lykke til med å nyte det nye året!

    SvarSlett
  3. Takker, jenter. Hyggelig at dere er innom selv om jeg slurver med skrivingen!

    SvarSlett
  4. Hey there! I know this is kind of offf topic but I was wondering which bloog platform are you usinng for this website?
    I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had issues
    with hackers and I'm looking at alternatives for anothr platform.
    I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.


    Also visit my web blog: rustic house plans with photos,
    ,

    SvarSlett